onsdag

hejhopp!! slutade 12 idag och fick fredagsfeeling men sen kom jag på att
sjutton också det är bara onsdag.. efter skolan stannade jag & hannah kvar 
och pluggade lite & sen gick vi och gymmade. Skaffat gymkort nu också :) 
 
på förmiddagen cyklade jag till sjuhuset för att kolla benet. Och tack gode gud 
att läkaren sa att jag inte hade benhinnesinflammation utan det var lederna/senor 
i benet/knät som blivit överansträngda! detta berodde på att jag tränat för intensivt
senaste tiden med massa pw, joggande och allt sånt. så nu får det bli mer gym och
minska på att springa/pw's i ungefär två veckor + att jag måste inskaffa mig ett knäskydd. 
 
nu tänker jag sova så jag orkar med lång skoldag imorgon! 
hatar torsdagar, det enda positiva med dom är att det är nära fredagar.
 
godnatt♥ 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0