tjo-la-hopp!!

hejhej!! varit i enköping och lite här&där idag därför har jag inte skrivit :)
vaknade halv 9 imorse & käkade frukost och kollade på the hunger games.
vid 11 hämtade vi sofia i västerås och sen var vi i enköping halv 12,
då satte jag mig och solade på en gång :)
och sen körde jag där också.
-
igår: var det valborg och på dagen träffade jag hannah, vi köpte kladdkaka & grädde
och åt på hennes balkong sen spelade vi foboll & basket med tre småkillar och vi var kassa!!
HAHA! På kvällen var det grillning och fest här hemma och jag somnade vid ett - halv två.
-
Nu ska jag sova! Imorgon ska jag tillbaks till skolan igen, nu är praktiken över..buhu!!
bilder från när jag var hos Hannah igår.

Kommentarer
Postat av: alexandra

vilken tjej är det där?

2012-05-02 @ 20:02:32
Postat av: Anna

tummen upp för kladdis :D

2012-05-03 @ 11:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0