gårdagen!

tänkte skriva lite om gårdagen nu! :)
-
på morgonen hade jag håltimme till 10 över 10 så då passade jag på att hälsa på
i praktikklassen :) sen tog jag cykeln till skolan första gången för i år och då tänkte jag ju
att jag behövde tid på mig att ta mig dit för kondisen kanske inte var lika bra
men jag tog mig dit på 8 minuter!! stolt tjej :D
-
När klockan ungefär var 4 drog hela familjen till ludvika & där mötte vi upp Hannah,
hennes systeroch mamma för att gå och ta hål i naveln.
Jag var bara lite nervös först men när sofia skulle gå insom var först då fick jag nästan panik.. haha!!
men det gick jättebra där inne och gjorde verkligen inteså ont som jag trodde!! :)
-
på kvällen drog jag, hannah & emma på fest men redan efter en timme åkte
jag hem för jaghade jätteont i huvudet och mådde illa.
Får ta igen det framöver! :)
Här är 4 bilder från igår♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice :D

2012-05-06 @ 16:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0