but someday i will find my way back to were your name is written in the sand

halloj, har inte hunnit med något inlägg idag för jag vaknade klockan elva 
av att mamma ropa att vi skulle få främmande en timme senare så det var 
bara att slänga på sig kläder och städa upp rummet! 
Det var min kära "morfar" som kom och hälsa på♥ har inte sett han på över ett år!! 
nu ska jag strax äta sen ska vi iväg på lite festligheter! 
På söndag är det iallafall bestämt att jag och syster drar till stockholm :D 
-
Får se sen om jag hinner med något inlägg imorgon för det blir grill/poolparty här
hemma med massa folk = pappas jobbakompisar + deras familjer =
20 till 25 personer!!? Hur ska det sluta!? :)  

nu ska jag äta! PUSSHEJ♥ 
 
gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0