mamma, jag älskar dig!♥

Tack för att du finns.
Du tränger dig inte på. Lägger dig inte i.
Du bara finns där.
du glömmer dina egna bekymmer.
Du finns till hands för att ge goda råd i allt jag 
Frågar om ; livet, sjukdomar, julklappar och svåra korsord.
Och allt annat
Du är min tillflykt och klippa, med dig känner jag mig trygg.
Så fort någon behöver dig packar du 
Och kommer farande.
Utan dröjsmål.
Mot din axel får man gråta ut.
Dig kan man anförtro allt.
Med dig kan man skratta.
Din kärlek är förutsättningslös.
Den bara finns där. Alltid.
Kanske borde jag berätta för dig oftare hur mycket jag uppskattar dig,
för du är den som för mig betyder mest. Du är ljuset i mitt liv.
Jag älskar dig!♥


har ingen nyare bild än de här!

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Du gör mig väldigt rörd min underbara dotter <333

2011-10-11 @ 07:24:31
URL: http://bibbislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0