SLITEN TJEJ, SLITEN DAG!

Hej sötnosar!♥
Låter rubriken säga det mesta.
Jag var trött som en zombie imorse,
skulle ha två prov, och plugg när jag kom hem!
Tror hälsoprovet gick bra(okej)! Får se...
Hade håltimme efter provet så vi (gänget) skulle
dra & käka i matsalen och C, min bästavän börjar må illa!
Jag tänkte att hon bara var så hungrig att hon mådde illa.
Hon drog och drack vatten & gick ut för att ta luft.
Sen kommer hon in och vänder och ska tilbaks ut igen..
Då börjar hon gå in i väggen två gånger på raken, sen
svimmade hon av och körde in skallen i dörren mot bowlinghallen!!
Jag ringde hennes mamma, personal kom, ambulans var på väg och nu
är hon på väg hem igen efter 5-6 timmar på sjukhuset.
Jag älskar dig bästavän!!♥ Krya på dig!
Nu blir det inget mer uppdatering idag,
måste plugga lite snart men först mat!!
Första gången idag jag äter ordentligt med
mat♥

Kommentarer
Postat av: natta

sv. aha ok :P sitter o lyssnar på musik typ bara :)



kramisar

2011-03-21 @ 19:21:10
URL: http://nataliemelander.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Det händer en hel del i din skola :S

Hoppas kvällen varit lugnare :)

Kramen

2011-03-21 @ 20:24:40
URL: http://bibbisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0