Dag 11: Låtar jag lyssnar på när jag är glad, ledsen etc.

Låtar när jag är glad:
Några av favoriterna är:
- La la land (Lazee ft. Kingqueen)
- Mr. Saxobeat (Alexandra Stan)
- Shake your ass (Saverio La Loggia)
- Hey baby (Pitbull ft. T-Pain)

Låtar när jag är ledsen:
- Fix you (Coldplay)
- Apologize (Timbaland, OneRepublic)
- Big girls don't cry (Fergie)
- Impossible (Måns Zelmerlöw)

Låtar när jag chillar:
- Descuss (Chris Brown)
- Satan i gatan (Veronica Maggio)
- Bjurö klubb (Laleh)
- Everyday (Million Stylez)

Övriga som är grymt bra enligt mig just nu:
- California king bed (Rihanna)
- Fest i hela huset (Basshunter ft. bb)
- Judas (Lady Gaga)
- Sun is up (Inna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0