vad hände under resan hem igår?

jag & syster åkte med mammas kompis hem i hans bil
och sofia skriker rakt ut att det är något på fönstret
bredvid mig & jag försökte ju sova med kudden mot fönstret!
Jag kollar dit och det är en stor insekt som sitter i samma höjd
som mitt ansikte!! Jag skriker och försöker få ut den genom bilrutan
och då börjar sofia skrika!?
Så jag kollar mot henne och då hade den flygit av rutan och satt sig på sofia!!,
hon slår armarna åt alla håll och den ramlar ner på sätet och mammas kompis
slår ner ena handen på den och vi ser skallen på insekten ramla ner på golvet och
kroppen pillade vi ner.. sen satt jag & syster med fötterna uppe hela bilresan
fast insekten var död.. hahaha omg!!
här har ni bild på insekten fast den hade röda ränder istället för gula!
en äcklig gräshoppa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0