artonde juli

Idag blev det färdigt för att kunna få sova i eget rum igen! =)
Igår fick det bli inne hos syster för det fanns inga riktiga väggar
eller så runt fönstret. Första natten i sin egen säng på 5 dagar, loveit!♥

Idag var ju vädret sämst så blev inte att fixa så mycket utvändigt på huset,
men det blir imorgon! =D Kul att Leffe som hjälper till på huset kommer
halv nioimorgon bitti..haha. Och jag som blir helt "överberusad" av att fixa
& greja i huset &på huset väntade på leffe imorse från klockan fyra!! kunde
verkligen inte somna om såjag höll på med mobilen, kolla allt som verkligen
var intressant på datan, såg på jönssonligan,käkade frukost vid halv 8, och
såklart ligger syster och gnäller om att jag väsnas, syskonkärlekpå hög
nivå här asså!!
Och medans jag hjälpe pappa och leffe på mitt rum så åkte mamma & syster
och köpte min älskingsspegelsom finns med i det här inlägget till mig, tack snälla ni!!♥♥
Och inom några månader har jag totalrenoverat om mitt rum
det enda i möbler jag behåller är tv&bänk, säng & garderob.
Bokhyllan, byrån och lilla skåpet försvinner.
Superskönt för hatar när jag inte trivs med saker i mitt rum!!
Nu blev det här ett långt inlägg, ska väl fixa i ordning mig nu
& sen krypa ner i min säng♥♥
Ska försöka sova mer än 4½ timme inatt! ;-))
På onsdag då drar vi på semester några dagar & ska
fösöka skaffa lite saker till rummet kanske :)

Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

loveit ;)

2011-07-18 @ 22:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0