i keep dancing on my own.

Ojojoj, vilken helg!!!♥♥
Känt mig som ett barn på julafton hela helgen!
Fredag: Det började med att vi hade gäster här på fredagen
& dom stannade längre än vad jag väntat mig, så jag somnade
inte förrän runt halvfyra-fyra? Vi badade, snackade & spela fotboll & så.
Lördag: Då drog vi & grilla med folk =) Det var bästa dagen på hela sommarlovet!!
Vi sköt med luftgevärr & tävlade, sen på natten spelade jag & syster in massa videos och så.
Somande ungefär samma tid som på fredagen, (sov över).
Söndag: Åkte hem!
Kommer bilder sen!
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Jhh

sv;förlåt för ett lite sent svar,

Härligt:)

Hur har din helg varit?:)



2011-07-03 @ 22:33:41
URL: http://jjohannahellkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0