ONSDAG - THAT'S RIGHT:*

Fick publicera förra inlägget med rekordfart
för mami ropade: ska inte du dra?
Så jag rusa ut i hallen och slängde på mig
skorna & jackan, tog väskan och cykla som
en dåre iväg till träningen! det blåste sand mot mig
& uppför var det inte kul när blåsten kom mot mig!!
När jag kom fram dog jag typ!? Nej men jag drack
vatten, och kolla klockan; mellan 7-8 minuter, och då var
det blåsigt också!! stolt chey 
                                          

Nu; kolla så inte pappa trillar ur trädet som han klipper!
Sen: mat!!
Efteråt: kolla på eva&adam♥♥


 
skulle inte tackat nej till att ha en som kirrar vattnet åt mig
när jag cyklade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0