MÅNDAG


Idag har jag en jobbig "hår-dag"!
När jag skulle föna håret igår fattade
fönen eld och inom 10 sekunder small det till
och den var död. Och tack gode gud att jag inte hade
fönen vid huvudet för då hade det verkligen varit kaputt
med mitt hår! Så nu blir det att köpa ny hårfön.
Fick lov att sova med blött hår & jag har egentligen självlockigt
så gissa om det var fint hår imorse?! afrokrull...

Ikväll är det ju också säsongspremier för svenska hollywoodfruar så
jag har något att följa på tv ikväll(: Nu ska jag träna matte inför ett prov
som jag har imorgon!

Es quasi stella. Billion pluribus unum.

/Emma


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej sötan! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram

2010-10-26 @ 20:07:23
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0