DAG 5: VAD ÄR KÄRLEK?

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag

För mig är kärlek när man verkligen gillar något.
Det behöver inte vara en människa man gillar.
Det kan vara kärleken till en kamera eller en cd.
Det var något som gjorde att kärleken uppstod.
Kanske var det för man fick den av någon speciell.
Kanske var det ett speciellt minne som gjorde det.
Kärlek är när man bryr sig om någon/något.
Kärlek är när man offrar något som är sitt för någon annan.
Kärleken gör dig lycklig fast livet känns tungt ibland.
Kärlek är när man finns där för varandra.
Det är kärlek för mig♥


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Kramar om ♥ ♥



2010-12-23 @ 20:48:20
URL: http://bibbisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0