DAG 11: MINA SYSKON.

Dag 11: Mina syskon.
Dag 12: I min handväska.
Dag 13: Den här veckan.
Dag 14: Vad hade jag på mig idag. 

Jag har en syster, Sofia som är ungefär ett år yngre än mig.
Hon är en av de människor här på jorden som jag inte skulle kunna leva utan.
Vi bråkar jätte sällan, men vi gnabbas om småsaker, typ varannan dag!!
Ofta om vart den ena lagt saker och sånt, men utan allt småbråk skulle vi inte
ha så kul där emellan som vi har, tror jag. alltså. love syskon bråket ♥

Sen skulle jag ha haft en storebror, Anders. Han dog innan jag föddes.
Men jag tänker ibland innan jag ska sova hur livet hade varit med ett till suskon.
Då hade vi inte bott här vi bor, bilen hade varit för liten och vi hade behövt handla mer.
Kan inte beskriva hur jag känner över att ha en bortgången bror. Svårt att beskriva känslan
jag har när jag står framför hans gravsten. Känns ju inte som att det verkligen är sitt syskon
som ligger där. Tänker bara på sorgen för mamma & pappa.

Så glad över att jag har Sofia som syster. Du är mitt allt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0