lista

10 saker jag tycker om: 
min familj 
mina vänner 
fina komplimanger 
att ha ett städat rum 
sena sommarkvällar
somna till regnet 
skratta 
sitta i läkerol arena 
att sova i nytvättade sängkläder 
när jag känner mig nöjd med mig själv 
Tumblr_m8idtuxdav1rxz036o1_500_large 
9 saker jag tycker mindre om: 
måndagar 
att bråka 
när man måste gå upp när man bara vill sova vidare 
stressa 
folk som avbryter när man pratar 
oärliga människor 
när diskbänken är full med disk
sjukhus 
katter 
Bedroom-lights_large
8 platser jag skulle vilja besöka:
turkiet, igen. 
thailand 
new york 
london 
spanien 
paris 
italien 
maldiverna 
 
7 saker jag vill göra i framtiden: 
bli reseledare 
falmskärmshoppa 
bilda familj 
flytta till gävle 
resa en massa 
bli personlig tränare 
tatuera mig 
Tumblr_lxaht23nbi1r29t5yo1_500_large
5 saker jag ser fram emot: 
studenten 
hockey säsongen 
lönen 
inviga nya matchtröjan 
taco fredagarna  
 
4 ord som beskriver mig: 
glad 
snäll 
envis 
lugn 
 
3 saker jag är rädd för: 
kryp & insekter 
att tiden går för fort ibland 
bli sårad 
Tumblr_m8bne0km8v1rqin5go1_500_large_large
2 filmer jag tycker om: 
LOL 
a walk to remember 
431554_472851949414636_1284599417_n_large 
1 bra låt: my life is a party 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0