dålig uppdatering!

nu har jag inte skrivit på några dagar så tänkte dra det först! 
måndag: skola & skolkort. sista skolkortet vi tar och det var ju spexfoto. 
när jag slutade drog jag hem och tog det lugnt ett tag, sen kom M och vi åkte 
och fikade en timme.
tisdag: var jag hemma & sjuk. hade svårt att svälja/ont i halsen, huvudvärk. 
onsdag: var jag i skolan. slutade 12 och gick upp och lunchade på stan med mami 
och sen gick vi till banken och uträttade lite ärenden. Sen gick jag & hannah och gymmade. 
På kvällen tränade jag igen fast med syster min. 
torsdag: var jag i skolan igen. helt ovärt på förmiddagen då vi inte gjorde något typ. 
hade ont i halsen igen och mådde dåligt men stannade kvar på lektionen efter lunch som 
var 2 timmar lång och sen gick jag hem. (skippade sista lektionen). 
på kvällen knarkade jag halstabletter typ och åt lite glass sen vart det sängen! 
 
så har mina dagar sett ut hittils, inget märkvärdigt. idag är det fredag, äntligen! 
det behövdes verkligen nu känner jag. idag är det skola till fyra. 
sen ikväll åker jag, hannah & emma till pluto. skriver kanske innan vi åker. 
puss♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0