snart så!!

om två månader & en dag fyller jag 18!! :) längtar ihjäl mig!! 
något jag tänker önska mig är ett objektiv till kameran! 
minuset med min kamera är ju att tillbehören till den är dyrare än till 
andra märken på kameror så då får man passa på att önska sig det istället 
så man slipper betala själv ;) 
 
igår kväll vid 9 gick jag & mamma ner till hennes kompis och på vägen hem smög det 
någon inne i buskarna!! vi trodde vi skulle dö och jag började nästan grina.. 
sen när vi kom hem låste jag alla dörrar & när jag och sofia satt i mitt rum lyser 
någon in med en röd "stråle" på väggen!? flera gånger!! sista gången var vid tolv. 
 
imorgon ska dom andra byta fönster i mamma & pappas sovrum, 
och jag tror jag drar med mig sofia ut på en springtur :) 
i torsdags sprang vi en halvmil, gick faktiskt väldigt bra. stolt!! :')    
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Skulle oxå önska mig sådant,
OM jag hade en kamera ;)

2012-06-23 @ 23:14:26
Postat av: Lotta

Vad är det för kamera du har?? :)

2012-06-24 @ 15:58:51
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0