måndag

hejhej, sitter just nu i sängen och kollar på navy cis, älskar det♥ 
ikväll har jag hjälpt till att åka till sopstation med massa gammal skit, 
och jag lyckades skära mig i stortån på en glasbit där borta, aj-aj-aj!!! 
 
igår var jag ju med en kompis, vi sprang/joggade nästan 7 km, och sen 
badade vi i poolen när det spöregnade med kläder på, hahaha!! 
sen var det ju finalen i em på kvällen och spanien vann ju, såklart ;) 
 
imorgon ska jag upp tidigt, ska iväg och uträtta lite ärenden och sen jobba. 
skönt att inte sova bort alla dagar, det får jag göra på helgerna ;) 
 
nu ska jag fortsätta kolla på tv:n!
puss puss♥  
 

Kommentarer
Postat av: Maja

JAG ÄLSKAR DINA FINA BILDER

2012-07-03 @ 17:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0