Jag är redan vinnare.

Jag har huvudvärk så jag dööör!!!
Men vill inte ta någon ipren innan
jag går och lägger mig så får väl uthärda... 
Sov 3 timmar tidigare men det gjorde ingen skilnad,
jag är fortfarande trött och har huvudvärk.


Aja, gjorde en redovisning i skolan idag
om Chad Michael Murray, love him!!♥♥ 
sen hade vi simning, mvg i flytning och bentramp, woho!!!
men jag var ju död efter bentrampen!! 12 minuter, 6 minuter led jag!
Nu ska jag sätta mig med ett glas vatten vid tv:n. Hoppas verkligen att
jag är bättre imorgon!!!!
 
Min-min-min!!!!!♥♥♥


Kommentarer
Postat av: JENCIOUS

va roligt med simning, love it! :)

sv, jag har precis testat lite klänningar för en kompis konfrimation jag ska gå på i helgen! :) vad gjorde du på valborg föresten? :))

kram!

2011-05-02 @ 20:28:52
URL: http://jencious.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Om jag inte hinner före ja ;)

Krya på dig vännen !!!!

Kramen

2011-05-02 @ 20:38:07
URL: http://bibbisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0