TORSDAG

Perfect day!♥
Vi snackade första halvtimmen i skolan,
kollade på film - lunch - film & godis!
Sen slutade vi 
Jag & Clara skippade jackan idag på
vägen hem, hur härligt var inte det!?♥
Sen var hela familjen iväg på ett litet ärende,
det gör mig glad ett bra tag framöver♥♥
Ni får kanske veta vad det är nästa vecka! :-)
Kollat på eva&adam, andra filmen när jag kom hem
och nu ser jag på biggest loser, sen blir det semesterduellen
& duschen! Imorgon är det sista dagen, härligthärligt!!
Hoppas på solsken 
Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Du beställde ett bra väder :)

Strålande sol, blå himmel och 10 grader varmt :D

Ha en bra fredag! Kramen

2011-04-15 @ 10:08:46
URL: http://bibbisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0