Kvällsinlägg!

Tjeenare igen!
3 inlägg idag, stolt jag är :-))
& statistiken ökar med nästan 10 varje
gång jag går in!! Gud va peppad jag blir till
att blogga när jag ser det! :-D
Under kvällen har jag fotat, käkat, datan & kollat
lite på tv;n. Sen har det blivit en skojig sångstund med
syster, det lät verkligen förjävligt men gud va kul vi hade.
Min syster betyder verkligen allt för mig♥♥! Hon är solstrålen
i mitt liv, den som kan pigga upp mig, men även driva mig till
vansinne. Nu ska jag fixa te och sätta mig i soffan.

Pussss♥

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Syskon som verkligen betyder allt

i ens liv och som kan ge av båda sidorna

sådana ska man vara glad över att ha.

Och vara rädd om :)

Natt för nu går jag under täcket :)

Kram

2010-12-10 @ 00:07:05
URL: http://bibbisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0