today was a good day!

fyfan va glad jag är!! bästa söndagen på läääänge!!♥
det började med att jag vaknade & såg solen lysa & himlen var blå,
slängde i mig frukosten och la mig ute i solen med madrass och filt och hade det härligt
i någon timme♥ sen var jag ute och körde med pappa.. klarat av 6 korsningar, en rondell & en
skitunge som körde med cykeln där jag skulle köra, grymt stolt över mig själv :D
-
imorgon är det praktik som gäller igen, börjar åtta och slutar två..hääärligt(y)
klockan 3 ska jag iväg och träna en timme sen hem och slänga i sig lite mat och sen ut med hunden!
det kommer bli en kanondag låter det som? :D
-
nu ska jag sova så jag är utvilad imorgon!
godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Tummen upp :)

Låter som en bra dag <3

2012-03-26 @ 09:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0