nationaldag

hejsvejs!!
hur har eran dag varit? min har varit kanon!
började med att jag och musikgruppen uppträdde på hembygdsgården
med 3 låtar & det gick kanon. haha fan va nervös jag var innan!!
sen drog jag hem och åt en snabbis och sen raka vägen och jobbade, pengar ;)
ikväll har jag hjälpt pappa lite med väggen & sen varit ute och tagit kort i spöregnet,
tur att jag hade paraply!!
-
imorgon slutar jag "tidigt", har ingen musik, och ingen matte.
vet inte vad som händer på svenskan, om det är nödvändigt att gå på den lektionen?
om inte, så slutar jag ungefär halv tolv :)
-
nu ska jag ta bort sminket och borsta tänderna, sen blir det att slå igång en film.
godnatt på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0