lista

Jag tycker om: min familj & mina vänner, sommar, sol & gulliga sms.
Jag avskyr folk som: är falska och elaka.
Jag lyssnar på: spotify & rix fm.
Tumblr_m1asblnlif1qhqtero1_500_large
När jag lagar mat: då blir det nudlar.
Om jag var ett djur skulle jag vara: en fågel för att kunna flyga.
Tumblr_m0h737p8qz1qlywlko1_500_large
Om jag var en insekt skulle jag vara: en fjäril, för dom är riktigt fina.
Jag kommer alltid vara: stolt över att vara brynäsare♥
Det finaste som finns är: att vakna till solsken och somna sena sommarkvällar.
I sommar: ska jag sola & bada, jobba, få nya minnen, träffa vänner & kanske åka utomlands.
Tumblr_m1ur4g9o7s1qm6onko1_500_large
Jag kan: sova länge.
Jag kan inte: ta blodprov utan att börja grina.
Bebisar är: bland det sötaste som finns!!
Min mobiltelefon är: bäst!! iphone♥
När jag bakar så bakar jag: nånting gott.
Sist jag grät var:
i sömnen inatt. Drömde en riktig hemsk dröm!!
Den värsta känslan är: ångest, besvikelse och rädsla.

21kavsl_large
1119740-11-1333474344488_large
Den bästa känslan är: När man har gjort något bra och kan vara lycklig i flera dagar på grund av det.
Idag har jag: Träffat två kompisar och fikat, sen träffa en annan kompis för träning och bowling.
Ikväll har jag: latat mig framför datorn och nu blir det grey's.
I morgon ska jag: och min syster till enköping♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0