måndag

plockade bort frågestunden på grund av att jag är sjuk och orkar inte sitta
och svara på frågor för tillfället! får bli en frågestund framöver istället!=)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
igår eftermiddag hände det något med en tand när jag fick en hostattack, vet inte om
det var en lagning som lossna eller nåt men det värker hela tiden och blir inte bättre med
värktabletter eller sånt.. har iallafall fixat en tid till tandläkaren på onsdag men hur ska jag
klara av att vänta!? ligger ju redan typ döende i sängen men alla sjukdomar:'(
imorgon jobbar jag sent (på praktiken), till 18:30 så jag kommer ju vara död när jag kommer
hem!! nu ska jag försöka komma ur sängen ett tag, puss♥
5107972344_5bc1f6b3ce_z_large

Kommentarer
Postat av: Kattis

Aj att ha ont i nötterna :(

Hoppas du kryar snart <3 // Kattis

2011-11-21 @ 17:43:20
Postat av: Kung Evve

Dagens blogg är avgjord, kolla om det blev du, och glöm inte att gratulera vinnaren om det inte var det! ;)

2011-11-21 @ 19:31:46
URL: http://kungevve.se
Postat av: josephine

sv: usch har du varit sjuk länge ? :/

2011-11-21 @ 19:33:45
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0