i'll catch a grenade for ya

hejhej bloggen♥
var som sagt på hockey igårkväll, drog dit med hannah och det var grymt!! 
dom vann med 4-0 och det var mycket folk där så det var ju bättre stämning än förra gången!
missade ju idol också men det var det värt, kollat lite på datorn vem som åkte och det vart ju
molly,helt rätt enligt mig! hållt på moa och amanda fondell från början så robin kan få åka nästa gång! har ni någon/några ni hejar på? 



ska träna idag också hade jag tänkt, kommit in i en sån där period när man är taggad för träning
hela tiden + att jag ska ha fram magrutorna tills slutet av det här året har jag bestämt!
hade magrutor förra året men sen tappade jag motivationen till att träna så dom försvann av allt
godis och dricka! men nu ska dom fram!!
har faktiskt väldigt lätt att få magrutor, behöver bara träna ungefär varje dag i en vecka så sitter det två stycken där sen, ganska tursam tjej på det viset iallafall!!:-D nej, nu ska jag äta frukost! uppdaterar senare igen♥

Kommentarer
Postat av: Emelie Bohlin

Sv: Så bra :)

Idag blir det att träffa kompisar , själv då?

kram

2011-11-26 @ 10:45:33
URL: http://emeliebohlin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0