tjugofjärde maj

Vet inte vad jag ska skriva på bloggen för att
den ska vara intressant och sen får man så lätt
bloggtorka så får bli en 25 dagar - lista 
Såhär ser den ut;

Dag 1. Någonting kul som hände år 2010.
Dag 2. Meningen bakom ditt bloggnamn.
Dag 3. Smeknamn du har och varför.
Dag 4. Bästa semestern.
Dag 5. Ett nytaget foto på dig och 10 fakta.
Dag 6. Dagens vill ha.
Dag 7. Min hobby.
Dag 8. En dålig vana.
Dag 9.  Dyraste skorna.
Dag 10. 5 saker jag ska göra innan jg dör.
Dag 11. Låtar jag lyssnar på när jag är glad, ledsen etc.
Dag 12. Ett foto på en plats som betyder mycket för dig.
Dag 13. Det här får mig att må bättre.
Dag 14. Det här saknar jag.
Dag 15. Ett foto på dig och ditt/dina syskon.
Dag 16. Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?
Dag 17. Godaste maten.
Dag 18. Vad har du sug efter.
Dag 19. Bästa accesoaren.
Dag 20. Din favoritårstid.
Dag 21. Bästa fotbollslaget.
Dag 22. Din perfekta dag.
Dag 23. En låt som ger minnen och varför.
Dag 24. Den här veckan.
Dag 25. Ett eller flera motton du gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0