BÄSTA VÄNNER I FYRA ÅR♥

Fyra år sen vi satt och fikade, gick till
smyckesaffären & köpte bästishjärtat.
Gick tillbaks & fortsatte att fika.
Du och ditt äckliga wienerbröd & jag med min
kanelbulle  
Jag har funnits där för dig när du behövt pratat.
När jag kom med cykeln till bron i början av
sommarlovet i sexan, och du berättade för mig
varför du grät. Jag har skrattat med dig, gråtit med dig.
Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig vid min sida!♥
Jag vet att jag kan ringa dig vilken tid som helst för jag vet
att du skulle vilja prata med mig. Jag vet att du finns där för mig♥


Kommer du ihåg när vi spionerade på killarna vid dig den där vintern?
vi trodde att han jagade oss när vi sen upptäckte att det var en gubbe
med hundar som kom. Eller cykelturen hem från skolan den där gången
när det spöregnade och cykelplingan inte funkade. Och du skrek "pling-pling"
när dom flesta skrikit akta eller tut-tut. Vi körde slalom med cyklarna på
cykelbanan för folket gick kors & tvärs.
Det kommer jag aldrig glömma, bästa cykelturen i mitt liv!
Precis som dig Clara, dig kommer jag aldrig heller glömma♥
Jag älskar dig bästavän♥


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Fina bilder på er :)

Och stort grattis!

Kramen

2011-05-04 @ 19:54:34
URL: http://bibbisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0