ONSDAG

Vet att uppdateringen är kass
men jag är så trött! ska börja gå upp
tidigare nu så man kommer tillbaka
in i vanorna att gå upp halv sju nästa
vecka.
Blir fyra veckor i skolan sen är det
prao två veckor och på det ett härligt sportlov =D!
Eftersom att det är mitt första år på barn- och fritidsprogrmmet
så ska vi praoa på ett dagis/ lågstadieklass eller på ett äldreboende.
Jag har ett dagis jag ska kolla upp, annars har jag ett i reserv :-)

Nu kommer jag till det jag tänkte skriva i detta inlägg :-)
Jag vill säga till alla er som läser min blogg att ni är bäst,
fast uppdateringen är sämst så ökar statistiken varje gång jag
kollar, superkul =D!! 

Blev ett långt inlägg :-) Pussss♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0