första december

1:a december, 23 dagar kvar till julafton,
21 dagar kvar till jullovet, 30 dagar kvar till nyår♥ 
vaknade imorse med ett irriterande öga som jag
varken kunde öppna helt, var rött och sved!
stannade hemma från skolan och somnade om till
halv tolv, käkade frukost och drog sedan och handlade
med mamma och syster. Fick även med oss ett roligt spel
hem för bara 80:- som vi testade ikväll och det var ju kanon:-D
vi brukar ha tur att det är erbjudande i affärerna när vi kommer, tajming ;-)
efter att vi hade handlat åkte vi till lassarettet för båda ögonen varade
och dom sa att det var ögoninflammation...
så nu sitter jag här med irriterande ögon och får vara hemma från skolan
imorgon också, får väl se vad jag hittar på då för att inte sitta och vara rastlös!
ikväll har jag sett på julkalendern, någon mer som såg den? 
verkar bättre än förra årets iallafall, vilket skämt det var då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0