SÖNDAG

Tjaba sötisar♥
Topphumör idag, kanske varit vaken lite länge?
Eller så kan det bero på att jag hunnit med så mycket
redan  Sen har man ju haft turen på sin sida också,
och hur härligt är inte det!?  

Städade huset by myself igår, stolt tjej idag!!
Sen fixat och så ute idag & hunnit med en sväng
både runt fagersta, avesta & hedemora.

Varit en riktigt familjehelg det här, längesen det var så
mycket skratt  Körde lite raggningsrepliker till pappsen
igår som han kunde köra med till mami, antligen garva han så
mycket för att jag var störd eller så var dem kanske bra?  
Här är några av dem:

* Gullet, kan du flytta lite på dig? min glass håller på att smälta.
*  Jag saknar min nalle, vill du sova med mig?
* Du är en sötpaj, jag vill äta upp dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0