CRAZY DAY!

Dagen har vart crazy!
Började med svenska,
sen orientering(stavning?)
Jag & Hannah var väl inte så
bra på det men vi hittade tillbaks(:
Sen var det:
- Samhällskunskap
- Lunch
-Inviduella val

Slutade 3 och då cyklade jag hem och
städade lite. Sen blev det främmande
för några minuter och sen kom
Hannah & Emma vid 7-tiden(:

Vi käkade en halv barnpizza var och sen
blev det idol & popcorn(:
Kvällen avslutades med lite bilder & videoklipp.
Videoklippet gick inte att starta på datan men
här är en bild från kvällen(:♥

 
( Hannah, Emma & Jag)

Nästa gång blir det förhoppningsvis sovis istället.
Tiden gick för fort!

Nu blir det sängen. Imorgon är det studiedag och lååång
sovmorgon, för min del=D

NATTI;*

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0